niedziela, 28 sierpnia 2016

bruschetta z pomidorami i mozzarellą

Idealna przekąska, której bazą jest opieczona kromka pieczywa, ostatnio bardzo często gości na naszym stole. W najprostszej wersji wystarczy natrzeć ją czosnkiem i skropić oliwą, chociaż warto pokusić się o dobranie także innych dodatków.  U nas dzisiaj - z pomidorami, dużą ilością czosnku, cebulką i mozzarellą.   

bruschetta włoska przekąska idealna
 
składniki:
3 bułki kajzerki
2-3 łyżki oliwy
2 duże pomidory
2 ząbki czosnku
1 mała cebulka 
1 opakowanie mozzarelli (125g)
świeża bazylia

wykonanie:
Bułki przekroiłam na pół, posmarowałam oliwą. Pomidory sparzyłam, obrałam ze skórek, wydrążyłam gniazda nasienne i pokroiłam w dość drobną kostkę. Do pomidorów dodałam posiekaną cebulkę, czosnek oraz bazylię, osoliłam do smaku. Całość rozłożyłam na bułeczkach. Na wierzchu ułożyłam kawałki mozzarelli. Wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na chwilę, tylko do rozpuszczenia sera. 

włoska bruschetta z pomidorami i mozzarellę babkawformie.blogspot.com
            
Copyright © 2016 babka w formie , Blogger