piątek, 6 listopada 2020

kasza jaglana z cukinią i suszonymi pomidorami

Najbardziej lubię przepisy na dania proste i szybkie w wykonaniu, takie, które praktycznie "robią się same". Wiąże się to zwyczajnie z codziennym zabieganiem i brakiem czasu. Dziś proponuję Wam przepis na taki właśnie szybki i smaczny posiłek. Kasza jaglana z cukinią, suszonymi pomidorami i prażonymi pestkami słonecznika. Pyszny obiad :-)   

kasza jaglana z cukinią i suszonymi pomidorami babkawformie.blogspot.com

składniki:
100 g kaszy jaglanej
1 średnia cebula
1 łyżka oleju
1 mała cukinia
5-6 suszonych pomidorów
2 łyżki ziaren słonecznika

wykonanie:
Kaszę ugotowałam według przepisu na opakowaniu (gotowałam w woreczku). Cebulę drobno posiekałam i zeszkliłam na oleju. Cukinię starłam na dużych oczkach, dodałam do cebuli i smażyłam, aż cukinia puściła sok i zmiękła. Wtedy dołożyłam pokrojone suszone pomidory i ugotowaną kaszę jaglaną. Przed podaniem posypałam prażonymi pestkami słonecznika.
 
kasza jaglana z cukinią i suszonymi pomidorami babkawformie.blogspot.com

Copyright © 2016 babka w formie , Blogger